Spoednummer 06 22 22 43 65

Wat als je een klacht hebt over een van de verloskundigen van ‘Bloei Verloskundigen’?

 

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Wij vinden het belangrijk dat het contact tussen jou/jullie en (één van) ons prettig en deskundig verloopt.

Wij doen er alles aan om jou/jullie en het kindje goed te begeleiden. Het kan toch zo zijn dat je ergens niet tevreden over bent en een klacht hebt.

 

Stap 1 

Bespreek je klacht met één van ons.

Bij vragen, twijfels of ontevredenheid, neem contact met ons op. Vertel dit aan degene van ons op wie het betrekking heeft. We horen dit graag en zullen de tijd nemen om hierover met je in gesprek te gaan.

 

Stap 2

Lukt het niet om er samen met (één van) ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De klachtenfunctionaris is telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag (van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) op nummer 088 – 024 51 23. 

U kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Voor meer informatie; kijk hier.